
Ved at omsætte kundens behov og forventninger til færdige produkter, med de aftalte egenskaber og med korrekt og ensartet kvalitet, med høj leveringssikkerhed samt med aftalt serviceniveau, skaber vi grundlaget for, at kunderne kommer igen.
Vi følger lovgivningen og øvrige myndighedskrav, som gælder for vores produkter og for virksomheden.
Vi sikrer dette gennem kompetente medarbejdere, som arbejder efter et levende kvalitetsledelsessystem, og som altid søger efter forbedringsmuligheder, samt en aktiv dialog mellem interessenterne."
ISOVERs kvalitetspolitik
Kvalitet for os er også:
Tilfredse eksterne kunder
- Vi er tilstrækkelig store til at kunne tilbyde enhver kunde den bedste service.
- Vi har, hvad der kræves for at levere rette kvantitet og rette kvalitet til rette tid.
- Vi har også de kundskaber, som kræves for at kunne tilbyde den bedste isoleringsløsning til enhver situation.
- Vi skal afdække og forstå eksterne kunders krav, derfor gennemfører vi årlige kundetilfredshedsundersøgelser.
Tilfredse interne kunder
Vores forretning og virksomhed bygger på at alle medarbejdere aktivt tager del i alt, vi gør.- Vil aktivt bidrage til opfyldelse af mål og udvikling.
- Vil aktivt påvirke og lade sig påvirkes.
- Vil aktivt tage ansvar for forretningens bedste.
- Vil aktivt tage ansvar for sin egen udvikling.
- Vil aktivt tage ansvar for vores arbejdsmiljø.
Vi gennemfører årligt en spørgerunde blandt medarbejderne med det formål at få input fra medarbejdere til forbedringsarbejdet.
Omsætte kundeønsker til færdige produkter
Vi anvender mange ressourcer på produktudviklingen, som garanterer vores kunder de bedste produkter.Vi tilbyder markedets bedste sortiment af isolering. Med glasuld, stenuld og skumplast er vi unikke og kan tilbyde de, for kunden, bedste isoleringsløsninger i alle situationer.
Rigtig og ensartet kvalitet
En forøgelse af processens og maskinernes kapacitet giver mindre variationer i produktkvaliteten.Kapacitetsstudier og forbedring af målemetoder øger præcisionen.
Høj leveringssikkerhed
Med høj leveringssikkerhed søger vi at levere de aftalte produkter til den aftalte tid og på det aftalte sted.Enestående personlig service
Vores kunder kommer i kontakt med mange af vores medarbejdere.Faktorer som er bestemmende for kundens indtryk er bl.a., at vi er lette at få fat på, at vi er kompetente, at vi giver hurtige og korrekte svar, samt at vi engagerer os i kundens problemstilling.
Kunderne kommer igen
Ved at gøre et godt stykke arbejde, vinder vi tillid.Derfor holder vi, hvad vi lover og lever op til de forventninger, som kunderne har til os.
Vi er fleksible og indstillede på at udbygge samarbejdet med vores kunder
Kompetente medarbejdere
Dialogen mellem medarbejdere og ledere med det formål at tydeliggøre forventningerne til hinanden og at udarbejde personlige kompetenceudviklingsplaner, sikrer virksomhedens kompetence for at opfylde visionerne og nå målene.Vi indfører ofte nye metoder i kvalitetsarbejdet for at øge medarbejdernes kompetence og for at øge forbedringstakten indenfor alle områder.
Levende kvalitetsledelsessystem